La bufada d'avui, diu així:


Acomiadar-te d'un lloc on no has estimat ningú, inclou el dolor de tot el que no ha estat i l'enyorança de tot el que s'esdevindrà darrere teu.

Iehuda Amikhai

domingo, 20 de mayo de 2012

Una d'alegre!



Gràcies, amiga M. Roser! (http://petitesesroser.blogspot.com.es/)

... per haver considerat aquest petit racó ventolejat, mereixedor de ser un Liebster Blog.

... pel somriure que se m'ha dibuixat quan he vist el regal que m'has ofert.

... pels ànims, des del primer dia que vam coincidir en aquesta "escena bloggaire", amb els teus comentaris.


I els meus 5 escollits són:

- El cau de Calpurni, per l'esforç, l'homenatge a la poesia:

- Intercanvi, per la llum que en desprenen les paraules:

- Historias a destiempo, per la bona prosa, el plaer de llegir:

- El racó de sa lluna, per la dolçor que transmet, i per la lluna: http://elraconetdesalluna.blogspot.com/

- Teràpia literària, per l'esforç de vestir-se els pensaments i compartir-los: http://fenterapialiteraria.blogspot.com.es

Per a tots cinc, si us ve de gust participar, heu de fer el següent:
1- Posar la imatge del premi al vostre bloc.
2- Escollir a 5 blocs més, d'entre els vostres seguidors. No poden formar-ne part aquells que tenen més de 200 seguidors.
3- Posar un comentari als blocs dels vostres escollits donant la notícia, per tal que se n'assabentin.

És una iniciativa bonica!

12 comentarios:

  1. Crec que tinc el mateix somriure que tu ;)
    T´he descoberta fa molt poquet, però em quedo bocabadada amb la teva manera de dir els sentiments, llegin-te i de pròpia veu.

    Moltes gràcies ninona!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. M'alegra molt que t'agradi el que escric :)
      Una abraçada!
      Gràcies!

      Eliminar
  2. Gràcies Nasara per la deferència. Participaré en la iniciativa.
    És una bona manera de donar a conéixer altres blogs als lectors.
    Salut i poesia.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Sí, Jesús, jo també penso que val la pena participar-hi per aquest motiu.
      Salut i poesia!

      Eliminar
  3. Gràcies, nina.
    Per saber escriure amb tan de sentiment,
    per la sinceritat i per la seguretat que tinc de saber que la vida em dona aquest regals de conèixer persones com tu.
    Gràcies.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies a tu per les paraules, Pep!
      Que la vida ens segueixi apropant coses boniques...
      Una abraçada!

      Eliminar
  4. Nasara, de res per totes les gràcies que em dones...
    Hi ha blogs que treuen el cap tímidament per aquesta finestra i que per la seva especial sensibilitat, cal que es coneguin perquè més persones en puguin gaudir, i el teu és un d'ells...
    Espero que això serveixi perquè més persones passin per casa teva!(virtual)
    Molts petons.

    ResponderEliminar
  5. ¡Nasara, gracias por incluirme entre los cinco!

    ¡Besos!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. ¡Un placer, Adrián!
      ¡Con el trato de que nunca dejes de escribir!

      Eliminar